miércoles, 9 de noviembre de 2011

...

FUCK YOU!
Quina merda TOT! Ara ma mare no vol que vagi al viatge de fi de curs! Perquè, és clar! És a Malta, i que haig de fer-hi jo allà?! Segons ella, segur que l'agència ens estafa! Que si són molts diners, que demanen més del 30% d'entrada, que si les mares d'altre gent li han dit que els hi diran que sí a les seves filles i al final no les deixaran... Com a mínim, a mi no em deixa d'entrada... Què vol? Arruïnar-me l'adolescència?! Porto tota la vida esperant poder anar al viatge de fi de curs (que és l'única cosa bona del meu cole...). A més, que cony ha de dir ella, si no ho pagarà? Que penso recollir els diners necessaris per no haver de demanar-li res, RES! A part, espero poder començar ràpid a recol·lectar diners, perquè si no, ho veig fotut... Però bé, aquest no és un dels meus grans problemes.
A part de tot això, la meva agradable i simpàtica (irony mode on) tutora de TR no li agradat el meu treball i mai li sembla que estigui del tot bé, sempre té una pega, encara que sigui insignificant... I ara, m'hauré d'inventar una enquesta i hauré d'estar treballant TOTS els CAPS DE SETMANA, això, traduït, significa que no podré sortir...
I a tot això, tota la tarda abans d'ahir estudiant, total, per treure un notable baix i un 5,7 a català... Que trist.
I aquesta és la meva vida fins avui, una mica caca, però que hi farem. Espero anar aviat a la uni i així perdre de vista certa gent (tipus tutora de TR) i conèixer gent més interessant. 
Balanç total del dia: NO COMMENT.
Estat d'ànim actual: PFF.
Acció següent: FACE THE WORLD.

No hay comentarios:

Publicar un comentario