martes, 8 de noviembre de 2011

Have a nice day! =)

=D
Per fi! Un dia feliç a la meva vida! Bones notes (un 8 a català), no m'ha passat pel cap ni per un segon ELL, poques discussions pel viatge de fi de curs (sí, un dia sencer sense que ningú es queixés de re, suposo que és perquè estàvem tots molt capficats per l'examen de català de dialectes). Sí, dialectes, això que no serveix per res, perquè vas a les balears, per exemple, i amb el català central t'entenen a la perfecció! Sí, dialectes, això que no surt quasi mai a la selectivitat, però que PER SI DE CAS SURT, l'Àngels ens ho fa estudiar... Però bé, en general un dia divertit, sobretot l'aca! Quin riure amb els embarbussaments! Però bé, ara hauria d'estar estudiant per l'examen de demà de català i de mates! Quina merda! Cada dia tinc examens! Excepte els dies que en tinc dos en un sol dia! Aquestes situacions si que són estressants! Però que hi farem, així és la vida de l'estudiant de 2n de Batxillerat a l'EPSA...
Bé, he de rectificar una cosa... Ara SÍ que he pensat en ELL! Més que re, perquè estem parlant, i clar, es inevitable! Clar, que estic pensant si donar el primer pas a veure que passa o si he d'esperar... No sé perquè, però jo sóc d'actuar i després pensar, però aquesta vegada no puc! Ho penso massa, li dono massa voltes, etc. I això és dolent perquè, llavors, cada vegada que em decideixo a fer algo, el meu cap s'ho pensa dues vegades i acabo fent re... I aquest és el resum des de fa molt de temps! Massa i tot! Per això, necessito fer alguna cosa al respecte, però el meu cervell no m'ajuda, necessito tancar els ulls i seguir el meu cor (que poètic i cursi m'ha quedat...)! I sé que aquest dilema el tindré durant dues setmanes com a mínim, fins que no el torni a veure, a no ser que es decideixi i posi un dia per anar a prendre un coffee! Que ja va sent hora!
Perquè la vida és curta com la nit, no pensis i crida! Això és el que faré jo! Cridar-li si és necessari perquè s'enteri d'una punyetera vegada!
Balanç total del dia: POSITIU!
Estat d'ànim actual: CONTENTA, PERÒ CONFUSA.
Acció següent: LLENÇAR-ME! DECIDIT!

No hay comentarios:

Publicar un comentario