domingo, 6 de noviembre de 2011

Dear blog.

OMG!
No es pot ser més tonto! No pot ser que no entengui les meves indirectes tan directes... Això fa que em preocupi per si:
1. És que no vol re.
2. És que realment no ho pilla.
Molts tocs, molt "ui, si, quedem per anar al starbucks", molt "t'escolto i sóc molt sensible però després no deixo res clar"!
És molt confús! I tan de bo donés senyals d'algo! És que ara mateix, m'importa més que em deixi clar que vol, que no pas el fet que vulgui o no vulgui algo amb mi! Perquè tampoc busco res gaire serio, però no sé, com a mínim tindria algú a qui donar la xapa perquè sí, algú a qui podria explicar-li TOT sense pensar que pensaria de mi, algú que m'ajudés amb les meves coses, algú per divertir-me, etc. Però ho tinc clar, el proper dia que el vegi, li penso deixar les coses clares! I que em doni una resposta YA!
A part d'aquest "problema", també he d'enfrontar-me la dictadura "M"! Que l'únic que fa és manar i va de lider, però no té ni idea de que parla, que ha arribat aquí la última i es pensa que té dret a manar-me i no és així!
I a part de tot això, també està el tema de les notes, la sele i tota la pressió que això comporta! Que últimament tinc examen dia si, dia també. I és estressant pensar que al arribar a casa m'he de posar a estudiar perquè al dia següent tinc un altre examen.
Si es que tinc unes ganes que sigui agost per acabar amb tot això i poder anar al poble a disfrutar de l'estiu... IMPRESSIONANTS!

No hay comentarios:

Publicar un comentario